29 Mayıs 2014 Perşembe

Pudra Sevdam :))

Selam Arkadaşlar ! Yeni bir yazıyla sizlerleyim bu yazımda konum resimdeki gördüğünüz pudraları ne kadar sevdiğimi yazacağım :D Resimdeki gördüğünüz pudraların hepsi aynıdır. Peki niye 3 tane ar derseniz ben bu pudraya bayılıyorum... Müthiş bir pudra şu zamana kadar pek ok pudra denedim fakat bu pudrayla karşılaştıktan sonra başka markalardan pudra almayı unuttum bu pudraya takılı kaldım . Resimdeki gördüğünüz 1. pudrada ki kötü görüntü için özür dilerim yere düşürdüm de :) 2. pudrayı da iyice sömürmüştüm oda bitti diyebilirim . Bitti diyede hemen bir daha almaya karar erdim 3. gördüğünüz gibi anlamışsınızdır. yeni aldım. Fakat bu kız bu kadar bahsetti bu pudradan bi ismini söylemedi dediğinizi duyar gibiyim. Avon Color Trend Pressed Powder adlı bu pudra kesinlikle almanızı öneririm.





2 yorum:

  1. Yazılar çok renkli, okurken göz yoruyor. Sadece siyah yazsanız da okuyabilsek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın :) Fikrin için teşekkür ederim :)

      Sil