24 Mart 2015 Salı

Far Away Parfümü ve Kremi

m kış geldi gidiyor artık yaz bitsin diye mırıldanıcaz😂😂 Yeni kokular arıyor insan. Bugün sizlere hiç vazgeçemediğim vazgeçemeyeceğim bir parfüm paylaşıcam. Ben bunu daha önceden de paylaşmıştım. Fakat daha detaylı açıklıcam ve onun yanında da bir tane krem tanıtıcam. Kış geçti fakat bizde çatlaklıkları bıraktı😡😡 Ama bu krem sayesinde hiç çatlaklıkları aldırış etmemize gerek yok. Bu krem harika dostum😉😉



Bu krem AvAvonun en iyi kremlerinden hatta en iyisi sjsjsj . Ne çok övdüm kremi Avon beni ödüllendirecek ahaha . Şöyle ki bunlar ikisi ayrı ayrı geldi ben bunları yanında hediye geldi zannediyodum asdgshaj meğersem ayrıymışlar ondan size söyledim. Ama ikisini birden paylaşmak istedim çünkü bu kremin kokusu aynı parfümun kokusu gibi diğer kremler gibi ağır bir kokusu yok . Umarım bilgilenmişsinizdir . ✌✌✌ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder