2 Eylül 2014 Salı

Flormar ve Watsons Alışverişim

Merhaba arkadaşlar :) Bugün küçük Flormar ve Watsons Alışverişimi göstereceğim :)
İşte aldiklarimin  toplu halde görünümü...

İşte Watsons'tan aldıklarım...
Wella Pro Series saç sabitleyici sprey en sevdiğim spreylerden...Çünkü saçı kesinlikle sertleştirmiyor.Ben genelde maşa yaptığımda kullanıyorum. Saç dalgalarım gayet kalıcı oluyor. Hatta 2 gün bile dayanabiliyor :)
Watsons 4'lu mini ıslak mendiller çok şeker değiller mi :) Tam çantaya atmalik mini boyu,kokuları ve desenleriyle 10 üzerinden 10 puan :))

Bu da flormar alışverişim :) biraz ojeye dayalı oldu :) Flormar'ın asetonunu ilk kez denememe rağmen çok beğendim :)  ojeyi hemen çıkarıyor. Ama kokusunu pek beğenmedim. Bir dahaki sefere başka rengini alacağım :)
Ortadaki ojeye ise aşık oldum diyebilirim :) Flormar'ın yeni serisi Sugar Candy Ojeler bir mükemmel :) Numarası SC02 blueberry gummy...
En sağdaki ise Flormar'ın tırnak güçlendirici cilası :) onu daha deneyeceğim.  
İşte kısa alışverişim bu kadar...
Siz de izleyicimiz olun ♥ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder