12 Eylül 2014 Cuma

Yeni Eos Lip Balm'larım :)

Merhaba arkadaşlar!  Merakla beklediğim eoslarim sonunda geldi :) Bende bir rengi vardı. Ama diğer renklerini de çok merak ediyordum. Bazı renklerini bloglarda okumuştum. Kimi eos'un büyütülecek bir şey olmadığını kimi de mükemmel bir ürün olduğunu anlatılıyordu. Ben de şimdi size kendi gözümden eos lip balm'lari anlatacağım.

Soldan sağa doğru; blueberry acai, sweet mint, Strawberry sorbet, honeysuckle honeydew ve summer fruits...
Eoslari gerçekten çok seviyorum. Çünkü hem %100 doğallar, hem de dudak bakımında  1 numaralar... 
Eos'u akşam yatmadan önce sürüyorum ve sabah kalktigimda dudaklarım hala nemli oluyor. Ayrıca aromalari da mükemmel. Blueberry acai yaban mersinli,sweet mint naneli, Strawberry sorbet Çilekli,  honeysuckle honeydew ballı kavunlu ve summer fruits de seftali çilek gibi yaz meyvelerini barindiriyor... Yuvarlak oluşlarini çok seviyorum çünkü sürmesi çok kolay oluyor....


Favorim hangisi diye soracak olursanız blueberry acai ve Strawberry sorbet...  malesef Türkiye'de bulmayan bir marka... onun dışında gerçekten kusursuz bir ürün ♥ Bana eniştem Amerika'dan hediye almış. Ama bazi internet sitelerinde eos lip balmlari bulmak mümkün... mutlaka denemeniz gereken bir ürün... Tavsiye ederim :)

____________________________________________

SİZ DE IZLEYICIMIZ OLUN! ♥♡

1 yorum: