12 Temmuz 2014 Cumartesi

BIODERMA Sensibio H2O



       
      Herkese merhaba !!! Herkes bloguna yazdı yorumladı.  Fakat bende kendi yorumumu yazmak istedim. Çünkü gerçekten müthiş bir buluş olduğunu düşünüyorum.... Bioderma Sensibio H20 ya bir de benim gözümden bakın :)





        Hello everyone !!! Every blogger has already raved about it. If you want one more rewiew and see Bioderma Sensibio H2O throught my eyes, keep reading :))








                Öncelikle benim aldığım zaman biodermalarda kapmanya vardı.  Bu yüzden 2 500ml ' sini 42.50 TL'ye aldım. Bioderma Sensinio H2O yu eczanelerde bulabilirsiniz. Bu şişe her zaman elimden eksik etmediğim bir şey. Sabah kalktığımda ve akşam eve geldiğimde yüzümü temizlemek için kullanıyorum.  Cildimi temizlemesindeki etkisi gerçekten müthiş. Pamukta çıkan kire bazen inanamıyorum.  Tek bir makyaj kalıntısı bırakmıyor. Eskiden makyajımı temizlemek için yüzlerce pamuk harcarken artık sadece 2 pamuk yeterli olmakta. Verdiğim paraya değiyor mu? KESINLIKLE :) 



                 I got 2 bottles of 500 ml. I clean my face every morning and every night with Bioderma Sensibio H2O. The tiniest amount removes all of my make up effortlessly. I love it and I'm deffinetely going to buy again and again :))))
     

                                                                                     Yarın: BB Krem Mucizesi 
                                                                                     Tomorrow: BB Cream Wonder 





_______________________________________________________________________


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder