14 Temmuz 2014 Pazartesi

EOS Lıp Balm




                Herkese yeniden merhaba!!! Bu gün sizlere tesadüfen karşıma çıkan meşhur EOS Lip Balmı tanıtacağım. Türkiye'de bulamayı hiç beklemiyordum. Tesadüfen dolaşırken bir Free Shop dükkanı gördüm ve EOS'ları görünce heyecanla içeri dalıp son paramı yatırdım. Son 1 taneydi ve beni bekliyordu sanırım :) Ben 30 TL'den 25 TL'ye indirim yaparak aldım.



 





        Canım istediği zaman çıkarıp sürüyorum ve makyaj çantamın ayrılmaz parçalarından... Görünüşü oldukça şeker olduğu gibi kokusuda çilek gibi :) Dudaklarınıza yeterli nem ve bakımı sağlıyor. Bulursam tekrar tekrar alacağım ürünlerden bir tanesi :) İçinizde EOS Lip Balmı deneyen var mı? Varsa sizde memnun kaldınız mı? 



         

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil