23 Şubat 2014 Pazar

Plajin parlayan kızı olmak için iyi bir fiziğe sahip olmalısınız canlar... :) Kilo vermek yiyeceklerden azar azar yiyerek,biraz spor yaparak olur. ;) Bende bugün sizler için bir diyet listesi veriyorum. Kağıt,kalemi alın elinize!  
Ben bir ara böyle bir diyet yaptım. Açıkçası başarılı oldu.Ben hep diyet yapamam gibi önyargılı şeyler söylüyordum.Fakat tartilinca bu düşüncelerin çok saçma olduğunu anladım.  :D bazen kilo aldigimiz dönemler olabilir ama kiloları vermek de bize kalmış :) Neyse sanırım çok uzattım. Size diyet listesini sunayim.

SABAH→ 1 kase mısır gevreği ye.Ama çikolatalilardan falan olmasın :D  Daha sonra bir avuç fındık veya ceviz...

OKULDA ACIKIRSAN→Yanına 1 tane elma veya mandalina koy.Tenefüslerde bunları yiyebilirsin ;)

ÖĞLEN YEMEĞİ→Diyette olduğun sıralar arkadaşlarınla yemek yemeğe falan gitme sakın!  Evinde annenin pişirdiği zeytinyağlı yemeklerden ye,ama ölçüsünü kaçırma.Üzerine meyve yiyebilirsin.

ÖĞLEN ATIŞTIRMALIĞI→ Ders çalışırken miden kazınırsa eti form ürünlerinden tüket... 

AKŞAM YEMEĞİ→ Ev yemeklerinden ye.Kesinlikle pilav yeme.Eger canın çok çekerse "bulgur pilavı" yiyebilirsin.Ekmeğe dokunma bile!  Çorba icebilirsin...
Ayrıca okulun spor aktivitelerine katıl.

UMARIM İŞE YARAR :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder