13 Şubat 2014 Perşembe

Siyah Noktalardan Nasıl Kurtulabilirim

Genelde her kızın sorunudur şu siyah noktalar hiç araştırdınız mı niye siyah noktalar çıkar . Ben sizin için araştırıdım :)) Bu siyah noktalar genelde kirden , terden ve makyajı iyi temizlememekten kaynaklanır. Peki ya nasıl kiri , teri ve makyaj kalıntılarını iyice temizleyebiliriz. Sizin için bunu araştırdım ve karşıma çıkan şeyler genelde karışım oldu bazı karışımları denedim ve  bazılarından çok memnun kaldım işte bazıları :

Zeytinyağlı Temizleyici Krem:
4 Çorba kaşığı zeytinyağı; 2 çorba kaşığı tereyağ (veya margarin); 2 çorba kasığı hindistan cevizi yağı; 3 damla la­vanta yağı.
En çok memnun kaldığım karışmlardan bir tanesi hem öyle zahmetli değil iki dakikada hazır oluyor.

 Papatya Kompresi:
Bir avuç sarı papatyayı 2 bardak suda 10 dakika kaynatın. Süzün ve kompresi bunun içine batına. Yada bunu da yapabilirsiniz buda işe yarıyor :))

Hepsini sizin için yazıp hepsini sizin için araştırdım :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder