21 Mart 2014 Cuma

Bugün o kadar muhteşem bir gündü ki anlatamam :) En iyi geçen doğum günlerimden biriydi.Beni bu güzel günümde yanlız bırakmayan canım arkadaşlarımı buradan kocaman öpüyorum ♥ Ben hediye göstermeyi pek sevmem ama bugün teşekkür etmek amacıyla hediyelerimi sizlerle paylaşacağım :)

 Öncelikle hayallerimdeki pastayi yapan byAks Lezzet Atölyesi'ne çok teşekkür ediyorum.Eos, oje, kitaplar ve elbiseler. .. :) Ayrıca ben blogger olduğum için beni bilgisayara bakarken yapmış. Tadı da görünüşü kadar mükemmel ♥ 
Hediyelerimin toplu görünümü...
Şimdi de tek tek bakalım :) 

Yılın En İyi Arkadaşı seçilmişimm! :P Plaketim çok havalı dimi :) Canlarım benim demek beni böyle görüyorlar, cok mutlu oldum... :) 
Ama Baykuş Hastası olan bir insana bu yapılır mı yaa :)) Artık paylaşımlarimi sevgili " Pıtırcık " ile yapacağım ♥ Çok şeker dimi ;)
Bu defter de çok güzel kii ^-^ Artık bu deftere her şeyi yazacağım :) 



Bu da ne zamandiiir istediğim ama annemin ders çalışmam diye aldirmadigi Sims 3 Katty Perry eklenti paketi... Çok uzun bir zamandır kızların basının etini yiyordum,ee biktirdim tabii kızları ,sonunda dediler ki sevabina alalım şuna bir eklenti paketi :D  
Sims mükemmel bir oyun. Oynamanizi tavsiye ederim. D&R 'lerde bulabilirsiniz :) Fakat eklenti paketlerini çalıştırmaniz için Sims 3 oyununun bilgisayarınızda yüklü olması gerekiyor...


Bu da notum :) İçi de dışı kadar şeker :) 

Bu da 5,5 yıldır tanıdığım canımın içi arkadaşımın hazırladığı hediyelerden biri...Tüm beş yılda çekildiğimiz fotoğraflardan bir kitap yapmış ♥ ve tabii kendi yorumlamış :) Okurken gülmekten öldüm diyebilirim :))
Bu da aldığı 2. hediye... Mis gibi vanilya kokan vücut spreyi... ♡

Son olarak bugün için tüm arkadaşlarıma, doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ederim ♥ İyiki Varsıniz ♥ 
(Bu ürünleri kullandıktan sonra yorumlarımi sizlerle paylaşacağım. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder