29 Mart 2014 Cumartesi

Şampuanlarım :)))

Loreal Paris  Elseve Komple Onarıcı 5 ben bu şampuanı çok beğeniyorum kokusu müthiş ve saça dolgunluk katıyor. Kokusu 1-2 gün saçta kalabiliyor. Ben çok beğendim . Ne zamandır bu şampuanı kullanıyorum. Çok memnunum .

Kullanım Önerileri: Islak saça masaj yaparak uygulayın.







Loreal Paris Elseve Komple Onarıcı 5 'in saç bakım kremi . Ben bunu da ne zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Saçınızın kabarması ve dolaşmamasını sağlıyor. Kokusu da kendisi kadar mükemmel . Saç diplerini güçlendiriyor.

Kullanım Önerileri:Islak saça masaj yaparak uygulayın.





Komili Volkanik Minerallar Şampuan'ı Ben bunu da çok beğendim. Daha yeni oldu tanışalı oldu ama bayıldım. Kokusu tek kelimeyle müthiş kesinlikle almanızı öneririm.

Kullanım Önerileri: Islak saça masaj yaparak uygulayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder