16 Mart 2014 Pazar

2014 Yaz renkleri

Yaz yaklaşıyorrrr !!!! 


Bunun içinde artık alışverişe çıkmak lazım . Yeni kazaklar , şortlar , gözlükler aslında çok ama ilk olarak bunları almanız yeterli olucaktır. Peki yazın hangi renkleri tercih etmeliyim ? Diyorsanız ben sizin için araştırdım ve sizlerle şimdi paylaşacağım . Genelde siyah,beyaz ve gri tonlar hakim olmalısınız  daha sonra dolabınızda kesinlikle pudra renkleri, pastel tonlar olmalı tabi bide mavi tonları işte bunlar yaz için tamda uygun renkler peki bu renkleri nerelerde tercih etmeliyim derseniz cevabı altta ...

Genelde siyah,beyaz ve gri tonlar hakim olmalısınız demiştim peki ya nerelerde kullanabilirim derseniz işte cevabı geldi...

Evinizde kesinlikle bu tondaki renkler tercih etmelisiniz ve yazın vazgeçilmezi tişörtlerde de kesinlikle kullanılmalı. Kol saatlerinde de kullanırsanız sizi cool yapacaktır.

Daha sonra dolabınızda kesinlikle pudra renkleri, pastel tonlar olmalı tabi bide mavi tonları olmalı demiştim. Evet kesinlikle olmalı sizi olduğunuzdan daha hoş ve güzel yapar bu tonlardaki renkler. Bu renkleri şortlarınızda , bikini ve mayolarınızda da kesinlikle olmalı. Daha sonra odanızda da bu renkler hakim olursa çok sade fakat hoş bir göürünüm elde edersiniz.

İnşallah yardımcı olmuştur . Hepsini kendim yazdım arkadaşlar . Başka bir yazıyla görüşmek üzere öptümmmmm ... :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder