23 Mart 2014 Pazar

Puzzle Nail Art yapımı...

Bugün ilk kez denedigim puzzle nail art nasıl Olmuş????
Ve nasıl yapmışım? 
İşte bu sorularınızı cevaplayacagim bugün...


Öncelikle kullandığım ojeleri görüyorsunuz... Flormar Pretty ojeleri ilk kez denememe rağmen renklerini çok beğendim. Özellikle de şu nar çiçeği renginde olana bittim diyebilirim :)


Numaralarını merak ettiyseniz hemen aktarayım : en soldaki sarı olan flormar pretty P06 , onun yanındaki mint yeşili olan P22 , kırmızı olan P08...  golden rose Paris oje 131 numara...Ayrıca Flormar Matte oje M05 numara... Flormar'ın mat ojelerini mutlaka tavsiye ederim ^ - ^

Yapımına gelecek olursak... İlk Aşamamiz: Tırnağınizi dört farklı renge eşit bir şekilde boyuyorsunuz :)
İkinci aşama: Herhangi bir kareden küçük bir nokta çıkartıyorsunuz... 

Üçüncü aşama : Mavi kareden de bir tane nokta çıkartıyorsunuz.  

Bu işlemi iki defa daha sürdürüyorsunuz. 

Ben biraz üsendim, o yüzden sadece bir tirnagima puzzle yaptım :D Diğer tırnaklarımi da flormar Matte ojeyle boyadım,gayet uyumlu oldu :) 

Ve işte sonuç ^-^ Çok güzel oldu... Bence sizde denemelisiniz. ✔ Hem kolay,hem de gayet güzel duruyor :)
Aynı renklerde yapmak zorunda değilsiniz. 》Kendiniz uyumlu gördüğünüz renklerle bu nail art'ı yapabilirsiniz《
Eğer nail art fırçaniz yoksa bu işlemi kürdan ile de yapabilirsiniz. Onunla da yapamıyorum diyorsanız Avon'da Tırnak Dekorasyon Fırçası var,ben ondan kullanıyorum ve çok memnunum. Siz de ondan alabilirsiniz ♥
Umarim beğenmişsinizdir *-* 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder