13 Nisan 2014 Pazar

"Aşık Kediler" Nail Art :)

Merhaba arkadaşlar!  Uzuuun bir zamandır
bloga giremedim :( Onun icin bugün size yaptığım nail artı anlatacağım...

İşte kullandığım ojeler ;)
Bunlar da numaralari. En soldaki alix Avien siyah oje 155, onun yanındaki toz pembe rengindeki golden rose rich color 46,onun da yanındaki beyaz Flormar Nail Art oje NA01, en sağdaki Flormar'ın cilası 301 numara...

Şimdi de nasıl yaptığıma geçelim:


İlk önce tırnagimi bir güzel cilaladim :)


Tırnağımin uç kısmını (French yapar gibi) pembe ojeyle çizdim.

Sonra  küçük bir baş çizdim.
Ardından da gövdesini daha büyük bir yuvarlak şeklinde çizdim.

Sonra kedimin kafasından iki tane küçük üçgencik çıkardım.Bunlar da kulaklari oldu ^-^
Ve bir kuyruk çizdim.iste siyah kedimiz hazır ;)

Beyaz kedide de aynı işlemi uyguladim.Onun icin beyaz kediyi anlatmayacagim,sadece resimlerini koyacağim.Ama beyaz kedi siyah kediden daha küçük olmak zorunda...




Benim tırnagim küçük olduğu için kuyruk bölümü iğrenç oldu :( Ama siz daha iyisini yapabilirsiniz. 

Kalan parmaklarima da patiler çizdim. 

Ve son parmağıma da tırnak stickeri yapıştirdim.
İşte sonuç! İlk kez denedigim bu nail art'ı çok sevdim. Umarim sizde sevmişsinizdir. Bu nail art'ı noktalama aleti ve kürdan ile yaptım.Siz de eğer elinizde noktalama aleti yoksa kürdanla bu işi rahatlıkla yapabilirsiniz. 
Tüm nail art'larımı takip etmek için izleyicim olun ♥ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder