1 Nisan 2014 Salı

#Bitenler


Hadi teker teker inceleyelim ;)
Max Factor False Lash Effect rimel ve Alix Avien'ın vazgeçemediğim pudrasi Terracotta...
Max Factor rimeli uzun süredir kullanıyorum. Fırçaları kalın ve dolgun bakışlar sağlıyor.
Alix Avien'ın Terracotta 1 numaralı pudrasi gerçekten mükemmel...
Benim favori şampuanım elidor güçlü ve parlak... Bu biten şişe de saç kremi... Duşta sürüyorsunuz ve duruluyorsunuz.Cok hoş kokuyor ve saçları yumuşacık yapıyor. Neredeyse ayda bir bitiriyorum. Yanındaki de palmolive spa duş jeli... Ben deneme paketini almıştım. Çok memnun kaldım. Müthiş kokuyor. Bir dahaki sefere çilek aromali olanini deneyeceğim. 
Bu da çok severek kullandığım Nivea Double Effect Roll-on... Çiçeksi kokusu sayesinde ter kokunuzu bastırıyor.Gercekten de 48 saat etkili!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder