25 Nisan 2014 Cuma

Nisan Ayı Favorilerim ♥


Selam arkadaşlar :) Bugün sizlere Nisan Ayı Favorilerimi göstereceğim :) Öncelikle son iki aydır sınavlar, projeler,provalar derken nerdeyse bloga hiç girmedim... Hadi  o zaman şimdi benim Nisan Ayı Favorilerimi inceleyelim ;)
Benim en sevdiğim koku Avon'dan Wish Of Love♥ Gerçekten de aşık olunacak bir koku...Bu ay bir tane bitirdim ve geçen ayki indirimden üç tane birden stokladım :)
Bu üç MAC ruj da nisan ayı Favorilerim arasına girdi. Renkleri mükemmel ve diğer rujlara kıyasla daha yağsızlar.Yazisini yazmıştım zaten...Önceki yayınlardan bulabilirsiniz :)
Bu da favori alliğim... The Balm'ın tüm ürünlerini memnuniyetle kullanıyorum ama bu allık  ayın favorisi :) Bunun yazısını da yazmıştım. Önceki yayınlardan bulabilirsiniz :)
I love serisinin kokuları beni başlı başına büyülüyor ama bu kremin kokusu tek kelimeyle harika ! ★☆ Watsons'tan bulabilirsiniz :) Almanizi tavsiye ederim ^ - ^
Bu da favori lip balm'ım :) Yine I love serisinden... Kremiyle takım oldular :) Bu ay her dışarı çıkarken çantama attığım iki bakım ürünü bunlar :)
Bu da nisan ayının favorilerine giren küçük ahşap kutum ;) Watsons'tan aldım. Bence daha büyük olabilirmiş.
Ama lip balmlarımı içine sığdırmayı başardım ^-^

Nisan ayının favori saç spreyi Avon Naturals böğürtlen&hibisküs...
Gerçekten harika kokuyor ♥

Her ne kadar tersten çekim olduğunu  yeni fark etsem de bu taraga bayılıyorum :) saçlarınizdaki karışıklığı hemen alıyor :)    (bu da bir Avon ürünü :D)
Güneş artık yüzünü göstermeye başladı :))  ben de bu ay Koton'dan aldığım  bu gözlüğü çok kullandım :)
Bunlar da nisan ayında en çok kullandığım favori Ojelerim. :) ikisi de bir harika ^-^


Bu da favori kıyafetim :) Zaten Disney karakterlerini hep çok sevmişimdir ... Bu elbiseyi de Koton'dan aldım.  Gayet şeker ve günlük bir elbise :)

Nisan ayının favori eşyası da bu kupa bardak oldu :) Arkadaşım hediye etti ♥ Bence üzerindeki söz gayet anlamlı :) ona buradan çok teşekkür ediyorum ♥ ♥ ♥
İşte benim Nisan ayı Favorilerim bunlar :) ♥♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder