13 Nisan 2014 Pazar

Küçük Bir Yaz Alışverişi

Merhaba arkadaşlar. Buğün hava ne kadar da sıcak . Artık yaz gelmeye başladı ve bende hiç gecikmeden hemen küçük bir alışverişe çıktım. Hemen ne aldıklarıma size de göstermek istedim... 









İlk olarak LCW den aldığım çok tatlı bir t-shirt  aldım .
Gerçekten de çok beğendim. Yazın vazgeçilmez rengi 
olan sarıyı tercih ettim Ve fiyatı çok uygundu 12.50 
ye aldım.

 Bu elbiseye hayran kaldım bunu da yine LCW den aldım . Rengi çok hoşuma gitti ve tasarımı da hem çok uzun değil hem çok kısada değil tam dizlerimin üstünde . Bu elbisenin fiyatı da oldukça uygundu 19.99 ye aldım.















Yazın değişik bir koku kullanmalıyım dedim ve 
Avon Far Away parfümünü aldım kokusu ol-
dukça hoş ve 24 saat etkili bir parfüm. Fiyatıda
20 Tl idi.

Daha sonra yazın takmak için bileklik ve kolyede aldım. Çok beğendim kolyeyi 5 tl ye aldım bileklik ise 1. 50 tl ye aldım gerçektende çok hoşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder